گل یخ

من هانیم 14سالمه

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ گل یخ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

امروز ميخوام خاطرات زندگيم رو براتون بگم اگه خوشتون اومد بايد ادامه بدم      .من هانيه هستم يه بدبخت تمام عيار هنوز به دنيا نيومده بودم  كه پدرم مرد وقتي9سالم بود مادرم دوباره ازدواج كرد من موندم خونه پدربزرگم اونا منو ديونه كردن هر چي حقوق پدرم بود براي خودشون بردن ومن موندم و به دنيا بدبختي الانم 15سالمه خواستگارهاي زيادي دارم ولي براي اينكه پولهامو ببرن نميزارن ازدواج كنم به نظرتون چه كار كنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 فروردين 0برچسب:,

] [ 19:1 ] [ hanieh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه